2007年6月11日星期一

今天睡了很久 可能是星期六的關係吧
我還隱約記得發了一個夢
夢中 我跟isis參加了一個神秘的比賽 到了一個荒島
型式類似是”生還者”那些回合途汰賽
內容是關於愛情的遊戲
要男女相方互相配合 達到裁判各項的要求 分數最低自然要被out
細節的部份我已經記不起 但不知道為何夢中會創造出這古怪的故事呢?

今天是我一年9日假期的開始
剛剛過了probation 我就請了5日年假 為的是準備下週六日的CFP公開考試
半年才舉辦一次 真的要認真溫習一下 :p
明日打算到自修去感染一下溫習的氣氛 希望盡快進入狀態

今晚相約了一班好友到cwb飲野
去左一間叫做barn既bar
冇咩特別 又冇靚女 下次決定唔再去!!
呢班朋友其實唔係咁飲得
飲少少都話醉 真係麻麻 keke (我酒量都係一般)
最後去左翠華食左個茶餐就各自歸家
(都係呀青最攪笑 成日攪gag)

沒有留言: