2007年6月12日星期二

彩雲軒

今日係第3日放假
但我都番左去同d同事食飯 仲要我係請tim
事源於上星期 我剛剛過左proation 又咁岩大家講緊去食飯
我就話不如請大家去飲茶啦
d同事即刻話好 =.=""
老細仲話岩曬 你住咁近 放假都可以照樣番黎同佢地食 真係吹bb

下午到左太古坊既一間酒家
名叫 彩雲軒 係好彩集團旗下既酒樓
之前都黎過2次架啦
其中1次係同個partner黎飲茶 (中午食龍蝦個隻宴會 -. -"")
上2次俾我既印象都唔差
地方好乾淨 服務都幾好
今次都係 我地先黎叫左十幾個點心
最正係d餃類 隻隻"蒸仍通透" 好好味
叉燒飽既餡又新鮮 冇得頂
之後再炒多個麵
埋單加埋都係4百蚊倒
5個人唔算貴啦

食完 我就去左自修室溫書 準備sat sun既考試
自修室冇咩特別 只係我有好多年冇黎過
大概都10年lu 一d都冇變
(今日既自修室full house!! 好難搵位)

1 則留言:

匿名 說...

我都食過
唔錯