2007年6月20日星期三

小巴司機

我經常都會搭小巴
原因有幾第一係我要送人番屋企
去程同回程有時都會搭小巴
遇著過左時間冇得搭mtr同kcr就更加要搭
第二就係jc放工既時候都會揀搭小巴 一來近 二來快

但小巴都有好有唔好
有時真係開得太快
我試過上水去銅鑼灣都係30mins
沙田去則漁涌都只係40mins
快到個計時器試過 過左"120"
轉灣成個拋起 好危險
另一樣就係等客
最憎d司機等客 明明只掙一個就full
死都唔開車 係要等滿先開 話唔定前面有客呢

今日搭小巴真係想x個司機
平時明明15mins番到樓下
今日足足用左30mins以上
佢條pk係sogo門口等客
前面已經有3架車係度都仲要等埋一份
等曬3架車走都20mins啦
等完仲要有車排係我架車前面 fuck佢丫
我即大聲同個司機講: 你開得車未呀? 等左好耐都唔開車 我趕時間架
佢跟住講番 你唔好理我 我自有分數
我又嘈番佢 前面咁多車排緊 唔係辦法喎
..
...
....下刪...

唉..總之好火啦.......搭小巴其實都有策略..揀車心得..有機會再講!!
今日遇著我賤司機 黑仔啦

沒有留言: