2007年6月19日星期二

元綠今期d新壽司好難食

琴晚同老婆去旺角食dinner
因為我話好耐冇食過sushi
所以就去搵壽司食啦

行左去板前 爆人
去嘉樂個間板前 又爆人

咁唯有去元綠度食 (少好多人)
(冇人排隊 + 我十分肚餓)
今期元綠有個新既大根餃子
炸左既大根皮包住d餃子餡 味道一般 我都係鐘意食用餃子皮包既餃子
之前仲點左一個咩櫻花大蝦卷 難食到嘔
佢個外層都唔知係咩黎 一點點pink既粒粒 少少甜 好唔match兼難食
我老婆淨係咬左個蝦就算 (蝦都唔新鮮)
(仲見倒隔離台既人又點左呢個 佢地同我地人樣 淨食蝦 哈哈 可想而知有幾難食)
最抵食係手卷only
買一送一
食左2個 軟腳蟹手卷
仲叫左個豬扒鍋 (變細左)
埋單都170
咁既quality同services 下次唔再去!!!

食完之後行左一陣
去埋石磨坊 食最鐘意鮮果紅豆粉圓
未食過既朋友我推薦你去食!!
一定要食
好多鮮果 紅豆 刨冰 仲有粉圓
呢個甜品得夏天有得食架咋...因為冬天冇粉圓.... =.=""

之後送人回家啦
又漫長既獨自歸家

沒有留言: