2007年6月22日星期五

Qui Ristorante Italiano

今日中午約左個客係葵涌既1間意大利餐廳度食飯
係葵涌歌劇院入面
環境一般 佢仲有露天茶座 不過見客就緊係坐入面
我地4個人叫左4個set lunch 加 1個鵝肝
我自己就叫左牛柳扒set 8成熟
有面包
有前菜沙律 或 湯<-- 我揀湯 味道ok 不太濃或淡
主菜牛柳扒好味 因我唔鐘意食太生既肉 所以岩岩好
而且d汁都幾岩我胃口
鵝肝十分好味 不過4個人分 每人試得少少咋
甜品係意式奶凍 好細滑 味道香濃~ 正正正
總括係呢間餐廳都可以一試 78分
平均每人消費120蚊

今日仲俾我得知咩做"走地豬" 呵呵呵
叫佢做"走地豬"先 ^.>

沒有留言: