2007年6月7日星期四

滿足的午餐 - 正冬火鍋 (春秋火鍋)

dayback番6月5日中午
個日約左個客中午係太子春秋火鍋食午飯 (而家改左名叫”正冬”)
呢個客好攪笑 傻傻地 但好有米 幾千萬幾千萬唔當係錢咁
諗起火鍋 唔通lunch打邊爐? 唔係下化
大熱天時 咪攪我啵

去到個度 見倒已經爆棚 不過客人訂左位
感覺環境不太差 衛生ok
好彩去到只係叫小菜食飯
不過客人都好大方 叫左個唔知幾多人餐
5餸1湯 =_=” (3個人食only)
有螺頭湯 好清甜甘香 d螺頭好好味 好好咬口 一流!
之後黎左個炒菜 一般啦 都係例牌野
跟住呢個勁呀 飽魚炒勝瓜 食完冇野好講 好味到爆
d大飽同細飽都好好口感 勝瓜又好爽 味道香口
再黎左一個魚塊炒西蘭花 魚塊yummy yummy (無骨… :p)
加多個魚香茄子 呢個茄子掂呀 d咪比我地平時食既更香更重魚味 (應該係有d咸魚係入面)
最後係蒸魚 好味 就係咁多 (唔好問我 我唔知咩魚 -.-v)
好明顯 3個人係食唔曬呢度5個餸啦 所以食淨好多 有點浪費!
食完客人埋單

係呢個位 都有好幾個朋友問我 通常會係邊個俾錢既呢
其實都唔難答 主要係睇邊個求緊邊個咁啦
如果我地問客人拎生意 通常都我地俾
相反客人要求加額加line 等等都係佢地請
以而家市況多數係後者…

及後去左深去保睇客人個地鋪 冇咩特別 係熱左d 成個人出曬汗 濕曬就番公司lu

沒有留言: