2007年6月4日星期一

日本康龍拉面 (dayback1)

dayback 番星期六下午
等我女朋友收工之後 我地就去左cwb度食lunch
之前我係openrice搵左一間食日本拉面既餐廳
而個間餐廳 我地之前都係日本試過
諗住係hk試多次個種味道 佢就係<<康龍拉面>>
一間可以俾你任意選擇面的彈性, 湯既濃度, 辣味等等 自由配合
我喜歡 彈牙的面, 濃濃的湯, 中辣既味道
加埋一隻半熟既蛋就perfect啦
令外我仲叫左一碟我最鐘意既餃子, 皮簿多餡 正!!!
以lunch埋單計$170 2個面一個餃子 確是貴了點

之後去左我地成日去既世貿namco
個度我成日俾人badlist架 俾個度有個員工成日望住我架 (不過而家好少見倒佢lu 可能俾人炒左呱)
事關我夾得佢地太多公仔啦
由最初到而家 加加埋埋 過百隻
真係數都數唔曬 (交學費都唔少野 :p)
自上星期夾左2隻我最love既keroro
今次又夾左一個tamama的key holder...一個唔該俾我既老婆豬豬搶左 仲收埋落佢個袋~
oh my god...
好彩我自己個keroro je...hoho

時間差唔多 我地book左6點半睇魔盜王
gogogo~
去太古城出發~

沒有留言: