2007年6月7日星期四

午飯 – 醉紅樓

又dayback番6月6日中午
(成日都dayback 我好似唔岩寫blog =.= 冇乜時間寫 大多數後補 哈哈)
昨日到而家都冇打過電話俾女朋友
好想打 但又谷住條氣 個人有點炆
點都好 hold住先 因為都忙緊
中午又約左個客食飯
今次去左九龍灣新開既mega box 入面間醉紅樓 專食潮州野

mega box 第一次去 幾特別 睇介紹講過佢係一棟直立式商場
意思即係話佢係一個企直左既長方柱體, 唔似大型商場四四方方4-5層咁
佢有十幾層 每層得少少地方 而係向上發展
有15層倒
最高3層係食市酒樓
11,12 係IMAX 4D電影院
下面係商場 大部份商戶都係佢地獨家的
有大型家具店 BnQ 百安居
歐美大型窗布床單店
日本大型電器店 The Best
仲有其他…唔記得左…@.@”

講番食
個客訂左位 (又係靚位 一訂即有 =.= 同琴日一樣 有錢人就是不同)
潮州菜 小弟就好少食 最多都係打冷 就算係都唔多食 因為怕內臟果d
不過呢個客好好相遇 係潮州人 見過3次
次次都讚我 =.= (又話型 又話大隻 吹曬水)
佢好鐘意茶 又客氣 次次請飲茶 又送野俾我同老細…
言歸正轉
頭盤佢點左 鴨頭鴨頸 咩內臟腸粥 (oh my god…)
終於知咩叫應酬 佢仲好主動咁夾俾我 T.T
我真係好俾面咁食個鴨頭落肚 叫曬救命 (見倒個鴨咀都反胃 而家諗起都想嘔)
好彩之後佢都叫左d正常既野食
有沙爹炒河, 炸鱔球, 鹽酥豆腐, 反沙芋 同埋黃金3角 (唔記得左個名 形狀係金黃色既3角)
沙爹炒河水準極高, 並非一般茶餐廳貨色, 幼細而滑白既河粉 加上極濃的沙爹醬汁 充分表現潮州菜那種味道濃烈的感覺
炸鱔球手藝非凡,金黃的外表包著濃香白肉, 不但無骨, 而且肉汁隨口中蕩漾, 美妙極了!
鹽酥豆腐, 酥脆既外皮包含了細滑的豆腐, 再點一下秘制的辣醬, 配合完美極了
還有服務員中途不停為大家送上剛泡好的工夫茶 濃而不苦 可將肥膩的的餸菜減下一點油脂 服務十分好
(我的客人更不斷細說茶的歷史以及傳統故事)
反沙芋 – 甜品中的極品 (只要製作時間也要30分鐘) 最講究時間控制和火候 甚考師傅功架 這裏做得不俗 外表香脆 內裏口感如絲 我俾10個好味
最後係黃金3角 煎堆既表加花生糖的內容 都算不俗
食飽 再吹水一陣 就陪客人行左一轉MEGA BOX.

總括: 必食 反沙芋 同埋 炸鱔球 無得頂!

1 則留言:

匿名 說...

你講到好好食咁喎
幾時帶我地去食呀
鋒哥!