2007年6月4日星期一

睇樓 (dayback3)

今日下午2點先起身
起身時發覺佢而家壓住我個身
黎手fing開佢 佢又擒埋黎 -.-"

落左樓下間新來記茶餐廳度食tea
住咁耐都係第一次係個度食
原來都唔差 仲幾平tim
食完又去左太古城行
行到咁上下 差唔多到食飯時間
但我地又諗唔倒食咩好喎
於是打俾呀媽叫佢一陣煮左d水餃俾我地食 (yummy ^.^)

番上去前去左"o幾呢咕嚕"度買左2件牛 (1人1條)
我足足試左15次先揀岩一條心水既
而佢就話我麻煩喎 不過真係幾攰 除庫都除到腳軟啦~ (個女sales只俾每次試3條咋!!!)

上番去既時候 gary打俾我叫我去睇樓 @0@~
5座18樓f 同我住既一樣啵
咁順便就去埋先番home啦
上到去都ok既 除裝修舊d之外 保養得都唔差 不過個業主開價195萬...無言...
我只係target買100萬樓咋 gary同小媛已經要買2百萬既樓呀~~
睇黎我要努力搵多d錢先得啦~!!
睇完樓叫左小媛黎我屋企 送左之前買俾佢既生日禮物 (性感內衣)
佢好似好開心咁啵 (應該係gary開心d 唔知我老婆會唔會著呢d內衣呢?)

食埋野 又係我漫長遠征既開始
呢8年黎 我都唔記得左上上落落幾多次啦~~~
不過都係開心既 (陪佢番屋企)
...係番黎一個人孤獨d je >_<""

沒有留言: