2007年6月4日星期一

魔盜王 (dayback 2)

去到太古城
買下糖買下野飲就入場lu
一開始睇既時候 都唔係好明佢講乜
但我幾鐘意開頭同埋結尾個細路唱個首歌
開頭個首係hoist the colours, 暗示要開會 (係海盜都識唱)
而最尾will個仔唱既係yo ho a pirate's life for me

話說回頭, 事關我都唔太記得魔盜王1,2講乜
d人又有, 攪到好鬼複雜, 係睇睇下先開始記得番d支線

呢套冇第2集咁緊張, 但都叫有交付番曬之前講既野
最得意既係套戲好多gag位 無啦啦都要笑一下
就係depp既獨特之處 有點魅力 我鐘意
而發哥出左場冇耐就死埋 hoho goodbye

總括而言成套戲係ok既 我俾78分
3個小時 坐到patpat攰呀

順帶一提 入場睇既記住要留到最尾先好走
因為完左10mins 既credit之後 會有埋last scene
就係 "ten tears later" .....

睇完去後去左太古城Apita個food court度食左少少野就番屋企lu

(老婆豬豬都好攰 佢今朝5點起身去皇崗拎貨俾大陸wor, 我真係好唔鐘意佢而家份工
有辛苦 有成日要番大陸 overtime + low paid 真係... 同佢講親都嘈...!!!)

沒有留言: